Ρητορικές ερωτήσεις v. 1.0

5:07 AM / Posted by Sir. Stefanos /



Γιατί πρέπει όλοι οι καμένοι πληροφορικάριοι συμπεριλαμβανομένου και εμού να δουλεύουν καλύτερα το χρονικό διάστημα μεταξύ 1-5/6 το πρωί

Labels:

11 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by γυάλινο δάκρυ on February 1, 2009 at 3:37 PM

Την απάντηση δεν την γνωρίζω, αλλά θέλω να δηλώσω ότι κι εγώ που δεν είμαι πληροφορηκάριος (για το καμένη ακόμα γίνονται έρευνες) διαβάζω/γράφω καλύτερα εκείνες τις ώρες!
Μήπως φταίει η νύχτα; Μήπως φταίει η ησυχία; Μήπως υπάρχει μεγαλύτερη νηφαλιότητα εκείνη την ώρα; Μήπως είμαστε απλώς καμένοι;

Comment by Skouliki on February 1, 2009 at 7:59 PM

και εγω μεσονυχτιο ειμαι ισως γιατι δεν μου κολλαει υπνος ισως επειδη εχω μαθει αμοκ με το νετ

καλο μηνα

Comment by Από μικρό κι από τρελό on February 1, 2009 at 10:42 PM

χμμμ.. να σου κανω εγώ ένα εξπλέιν...
Όταν αγάπη μου γλυκιά δεν έχεις να ξυπνήσεις το πρωί να πας στη δουλειά σου, τότε έχεις γραμμένο το γεγονός του αν η ώρα που θα κάνεις τις διάφορες δουλειές σου είναι φυσιολογική ή όχι!!!!!!!!!

σε κάλυψα, είμαι σίγουρη!


σε φιλώ!

Comment by KitsosMitsos on February 3, 2009 at 10:18 AM

Να σου πω την αλήθεια, όταν ήμουν φοιτητής ήταν και μένα οι παραγωγικότερες ώρες. Ήταν και πιο γρήγορο το κατέβασμα τότε, είχε και ησυχία, λίγα πράγματα στην τηλεόραση, όλα καλά!

Comment by Dr Low on February 3, 2009 at 5:31 PM

Και οι γιατροί, καμμένοι ή μη, αυτές τις ώρες έχουν διαύγεια. Αν σου τύχει κάτι (κούφια η ώρα) το 2-5 ξημερώματα είναι η καλύτερη ώρα.

Comment by Skouliki on February 4, 2009 at 4:25 PM

καλο μηνα που δεν ειπααααα :)

Comment by Sir. Stefanos on February 4, 2009 at 4:52 PM

Καλό Μήνα!

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on February 6, 2009 at 6:02 PM

EΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΖΑΛΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on February 11, 2009 at 2:38 PM

ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΕ ΤΩΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑVATAR(ΦΩΤΟ);

Comment by τετραγωνος κυκλος on February 14, 2009 at 1:22 PM

Υποτίθεται πως τις πρωινές ώρες είναι πιο "καθαρό" το μυαλό..Λέμε τώρα!

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on March 4, 2009 at 12:05 AM

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ;ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ;

Post a Comment