Και Τελικά... ΚΑΤΑΛΗΨΗ Καιαιαιαι Όχι Μόνο.....

1:23 AM / Posted by Sir. Stefanos /


Σήμερα είχαμε την δεύτερη γενική συνέλευση στην σχολή. Θέματα: το κτιριακό, τα Κ.Ε.Σ., η σίτιση, η λέσχη, τα συγγράμματα και η εστία. Μετά από 2 και κάτι ψηλά ώρες και αφότου κατέβηκαν οι προτάσεις τον παρατάξεων αποφασίσαμε και διατάξαμε ΚΑΤΑΛΗΨΗ για 3 μέρες!






p.s. Ε λοιπόν τα κατάφερα! Θα γίνω σύντομα διάσημος!!!!!!! Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν την μεγάλη μου αγάπη με την μουσική! Εδώ και τρία χρόνια ασχολούμ
αι επαγγελματικά με αυτήν. Παρ όλα 'υτα το μεγάλο βήμα ετοιμάζομαι να το κάνω τώρα!!! Ετοιμάζομαι πυρετωδώς ( μαζί με τα διαβάσματα μου για τις προόδους που γράφω ) για την πρώτη μου ραδιοφωνική εκπομπή!




p.s. 2 Ευτυχώς η πρώτη φοιτήτρια που θα έκανε παρουσίαση πτυχιακής πρόλαβε και την έκανε!!!!

Labels:

13 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by Skouliki on November 28, 2008 at 1:58 AM

mprabooooooooo ρε συ...

οταν κατσει που ειμαι σιγουρη δωσε στοιχεια να σε ακουσουμε και εμεις

Comment by Sir. Stefanos on November 28, 2008 at 2:07 AM

Άν όλα πάνε καλά ( που έτσι δείχουν ) την δευτέρα, θα δώσω παραπάνω πληροφορίες!!!!!

Comment by Giorgio on November 28, 2008 at 4:04 AM

Katalipsoula eeee??

Ante mazepse dunameis!

Perimenw link gia na s akousw!!!Mi me ksexaseis!

Comment by ο φιλος του οικονομου on November 28, 2008 at 5:05 PM

Ωραίος... πάντως (μεταξύ φίλων και γνωστών) έχω κάνει κι εγώ δυο τρείς (internetikes) εκπομπές... αν έχεις θεματολογία δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα...

Comment by Sir. Stefanos on November 28, 2008 at 6:23 PM

Live set θα είναι 2-4 το πρωί!...

Comment by *Κορίνα* on November 28, 2008 at 11:03 PM

αχα....
δεν νομίζω να σας χάλασε για 3 μερούλες....
Άντε, και καλή επιτυχία και με αυτό το!!
Μάκια!

Comment by Dr Low on November 28, 2008 at 11:26 PM

Perimenoume to link gia na kanoume kerkida!!!!!
Kali epitixia se auto pou agapas!

Comment by Sweet and bitter on November 29, 2008 at 12:22 AM

Μπράβο!!!!

Καλή επιτυχία και σ' αυτό το εγχείρημα! Κι -εννοείται- περιμένουμε να σε ακούσουμε!

Comment by τετραγωνος κυκλος on November 29, 2008 at 4:21 PM

Θυμήθηκα έναν συμφοιτητή μου μου που δούλευε ως ραδιοφωνικός παραγωγός σε γνωστό μουσικό σταθμό της πόλης.Αρκετά ευχάριστο μου φάνηκε!Δεν είναι δύσκολο!Είχε τη συντροφιά των ακροατών και περνούσε την ώρα του ευχάριστα!Μην έχεις άγχος.Όλα καλά θα πάνε!

Comment by Skouliki on November 30, 2008 at 7:54 PM

ααααααα εχεις προσκληση

Comment by Από μικρό κι από τρελό on December 1, 2008 at 3:02 PM

χμμμ... Εσείς εκεί κάνετε κατάληψη κ εμείς εδώ... τρέχουμε κ δε φτάνουμε!

σματς!

Comment by KitsosMitsos on December 1, 2008 at 6:02 PM

Καλή αρχή στο νέο ξεκίνημα εύχομαι!
Μεγάλη υπόθεση να κάνεις πράξη το χόμπι σου!
Καλώς σε βρήκα κιόλας.

Comment by Dimitris on December 7, 2008 at 3:15 PM

Μπράβο!Άντε περιμένω το λινκ να σακούσω.Και μέσα στην βδομάδα ευελπιστώ να χω τα σετάκια σου

Post a Comment