A Good Day At Work

7:59 PM / Posted by Sir. Stefanos /



Όλα σήμερα ξεκίνησαν με ένα βαρύ ( και ασήκωτο ) ξύπνημα. Μετά από το καθιερωμένο πλέων πρωινό μπάνιο φτάνω ελαφρός καθυστερημένος ( πέρασα πρώτα από την λέσχη να πάρω καφέ ) στη σχολή. Για καλή μου τύχη ο δάσκαλος μόλις ξεκίναγε το μάθημα. Ο ίδιος καθηγητής είχε αναφέρει ότι θα έφτιαχνε μια ερευνητική ομάδα και του είχα αναφέρει ότι ήθελα να λάβω μέρος. Σήμερα λοιπόν και επίσημα έγινα μέλος αυτής της ομάδας!!!! Τα καλύτερα ήρθαν όμως αργότερα... Αφότου τελειώνω το γράψιμο ( είχα μια πρόοδο σήμερα ) και παραδίδω γραπτό το πιάνει η καθηγήτρια και το βλέπει. Καλά τα τα πήγες μου λέει. Έτσι πιστεύω της λέω. Κάπου στο 3,5 ( σ.σ. βαθμολογούταν στα τέσσερα ) συμπληρώνω. Και παραπάνω μου λέει ( μπράβο λέω μέσα μου.... ). Φεύγω καρφωτός για το εργαστήριο γιατί είχα καθυστερήσει εις γνώση του καθηγητή τελειώνω το μάθημα και μας λέει τα αποτελέσματα της προόδου 1,6 στα 2,5 εκεί... Μπράβο μου... δεν με είχα για τόσο φυτουκλάκι!!!!!!

Labels:

2 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by *Κορίνα* on November 27, 2008 at 1:18 PM

Πρόοδο κ εσύ?
Κ εγώ τα ίδια.... Καλή συνέχεια!!!!!!
Μάκια!

Comment by Εξύμνoς on November 27, 2008 at 4:18 PM

Θα σου κανω δωρο ενα ποτιστηρι αγορινα μου!!

Σου γραφω απο το εργαστηριο των δικτυων... τελικα δεν θα γραψουμε!

Post a Comment