2+1

12:23 PM / Posted by Sir. Stefanos /

Λοιπόν τα έχω πάρει άσχημα με δύο πράγματα. Πρώτο και καλύτερο με την Cosmote, καλά κάνει και διαφημίζει τις υπηρεσίες της και καλά κανει και είναι εξερετικά ανταγωνιστική παρόλα αυτά πρέπει και να είναι σε θέση να υποστιρήξη τον όγκο χρηστών και αντίστοιχα όγκου δεδομένων στο δίκτυό της. Το δεύτερο είναι ότι έπεσα θύμα κάποιου(ων) spammer και εκανα να δώ mail της σχολής πάνω από δύο εβδομάδες. Αυτά για τώρα cu soon.

Ps. Κάθε Παρασκευή και Σάββατο 21:00 με 23:00 κάνω εκπομπή για να με ακούσετε μπείτε εδώ
knockradio.listen2myradio.com

Labels: , ,

8 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by γυάλινο δάκρυ on May 19, 2009 at 3:47 PM

Καλά αυτό το δίκτυο μόνο σε μένα δεν εμφάνισε ακόμη πρόβλημα; Καλά μη με βρίζεις, εγώ έχω αγανακτίσει με το κόνεξ!!
Αν μείνω σπίτι κανένα Π/Σ βράδυ θα μπω να σε ακούσω.

Comment by Dimitris on May 19, 2009 at 7:55 PM

Βασικά η Cosmote δεν γ***αει αλλά ΣΕ γ***αει!!!Πολύ σπαστικό όντως...οπότε υπομονή!

Comment by Εξύμνoς on May 19, 2009 at 8:03 PM

.... το φελεκι μου!! Εγω δεν την εχω κραξει ακομα διαδικτυακα!!

Comment by Από μικρό κι από τρελό on May 19, 2009 at 8:31 PM

η υπομονη εχει κ τα ορια της...
αλλα τι να περιμενουμε οταν μας δινει ενα τετοιο πακετο τοσο φτηνα.. καποιο λακο θα είχε η φαβα...

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on May 19, 2009 at 9:19 PM

KANE YΠΟΜΟΝΗ.ΠΑΝΤΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

Comment by *Κορίνα* on May 19, 2009 at 10:44 PM

Κ εγώ το ίδιο π΄ροβλημα έχω αλλά ευτυχώς όχι πάντα!
Θα σε ακούωωωω!!
Φιλιά!

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on June 25, 2009 at 5:31 PM

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ;ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.

Comment by τετραγωνος κυκλος on July 4, 2009 at 2:52 PM

Πες τα!!

Post a Comment