Το φαινόμενο «Θα πάρεις έστω και με το ζόρι»

10:27 AM / Posted by Sir. Stefanos /

Πάει καιρός, και είπα να το ξαραχνιάσω το blog καθώς παρατηρώ ότι δεν υπάρχει διασταύρωση ή φανάρι με κάποιον να ζητιανέψει ή να θέλει να σου πλύνει το παρ-μπρίζ. Και μου θύμισε ένα παλιό άρθρο του Κωσμά του Βίδου στο βημαγκαζίνο, θέμα; Τα καταστήματα καλλυντικών και οι πωλήτριες που θέλουν να σε ψεκάσουν με κάποιο άρωμα. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τους τύπους στα φανάρια. Στο πρώτο φανάρι ερχετε και σου λέει « να στο πλύνω», «όχι» εγώ. Στο δεύτερο μία από τα ίδια. Στο τρίτο ήταν πολύ γρήγορος και δεν τον πρόλαβα το είχε πλύνει και το σκούπιζε. Μιλάμε σε μία μέρα πρέπει να μου το έπλυναν και τέσσερις φορές. Αυτό το ποστάκι το αφιερώνω στον Εξύμνο και στην Spider γιατί το έγραψα στην … Ερεσό. Καλό καλοκαίρι σε όλους και καλή ξεκούραση.

p.s. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους μου κάνανε comments και δεν απάντησα. CU SOON

Labels: ,

2 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by Dimitris on August 6, 2009 at 10:09 AM

Εγω τους αφήνω να το πλύνουν κ όχι να πουν...αν το θέλουν βιτσιο τους!Δεν φταίω εγώ,ίσα ίσα έχω και καθαρό παρπρίζ!Αυτό π μου την δίνει είναι ότι είναι πακιστανοί και όχι έλληνες.Τους εξαφάνισαν κ αυτούς :p

Καλά να περνάς!!!!!!

Comment by τετραγωνος κυκλος on August 9, 2009 at 2:32 PM

Kαλό καλοκαίρι και σε σένα!

Post a Comment