Τα θέλει ο κώλος τους.....

1:37 PM / Posted by Sir. Stefanos /

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα σε όλους!!!!!!!!! Όπως βλέπετε έκανα ένα γενικό ρεκτιφιέ στο blog. Δεν μπορώ να πω ότι μου ξεκίνησε και πολύ καλά όμως… Για ακόμα μια φορά οι «επαγγελματίες δικτυάδες» που υποτίθεται ότι είναι οι καθηγητές μου μας απογοήτευσαν εντελώς μιλάμε!!!!! Στο forum τις σχολής πάνω από 100 άτομα να περιμένουν από χτές μεσάνυχτα ακριβός να γραφτούν. Τελικά με 13,5 ώρες καθυστέρηση τα καταφέραμε!!!!!! Ο λόγος που γράφω σήμερα είναι απλός. Θέλω να ΚΡΑΞΩ τα Multirama και την πολιτική marketing που ακολουθούν. Πιο συγκεκριμένα μου ήρθε στο κινητό μου το ακόλουθο μήνυμα:

Μπές στο multirama club και κέρδισε έκπτωση.(δεν γράφο το κομμάτι αυτό είναι λεπτομέρειες αυτό που έχει το ενδιαφέρων είναι το τελείωμα)… Για διαγραφή SMS στείλε ΟΧΙ στο 5**** (0,11 ΕΥΡΩ).

Μιλάμε για τρελό νταβατζηλίκι!!!! Δηλαδή να τους πληρώσω για να μην με ζαλίζουνε…. Αυτό το καταγγέλλω σε όλους και προσωπικά θα κάνω και καταγγελία και στο ΙΝΚΑ!!!!

Περιμένω τις απόψεις σας επί του θέματος ευχάριστα καιαιαιαι όπως είπα καλή εβδομάδα σε όλους!!!!!

Labels: ,

13 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by Από μικρό κι από τρελό on September 21, 2009 at 4:32 PM

αληθεια? σορρυ κιολας πως εχουν βρει αυτοι το τηλ σου και σου στείλανε μνμ?
φυσικά και θα τους καταγκείλεις.

Comment by Dreamy Cloud on September 21, 2009 at 6:07 PM

Kι εγώ αυτή την απορία με το κινητό την είχα.. Όπως και να έχει είναι μεγάλη εκμετάλευση κάτι τέτοιο. Να τους κράξεις κανονικότατα!

Comment by Dr Low on September 21, 2009 at 11:43 PM

Καταγγέλεις αυτούς και βρίσκεις αυτούς που έδωσαν το τηλέφωνο σου. Μετά τους πατάς μια μύνηση και τους παίρνεις και τα σώβρακα. Εγώ το έκανα σε μεγαλοεταιρία πριν 3 χρόνια και ακόμα δεν πληρώνω κινητό!

Comment by Sir. Stefanos on September 22, 2009 at 2:30 AM

Σωστοί μικρό και τρελό και Dreamy Cloud αλλά ακόμα ποιό σωστή η El. Τους έχω φτιάξει ένα e-mail παπάδες θα μου κάνουνε!!!!!

Comment by KitsosMitsos on September 27, 2009 at 12:19 PM

Μεγειές, μεγειές!
Τώρα ως προς τις καταγγελίες καλά θα κάνεις να το κυνηγήσεις το θέμα. Κάτι καλό θα βγει, αυτό είναι σίγουρο!

Comment by Estella on September 30, 2009 at 1:25 PM

Βασικά πραγματικά τα "θέλει ο κώλος τους"! Καλώς σε βρήκα! Φιλάκια.

Comment by Sir. Stefanos on September 30, 2009 at 7:44 PM

Καλός όρισες Estella!!!

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on October 6, 2009 at 8:06 PM

ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

Comment by fresco on December 15, 2009 at 9:31 PM

steil'to san kataggelia sto IN.KA. parayta ;-)

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on December 22, 2009 at 5:27 PM

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on March 1, 2010 at 6:17 PM

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ :))ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ;

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on March 29, 2010 at 10:12 PM

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!! ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ,ΠΙΟ ΓΕΡΑ ΑΠΟ ΑΒΓΑ,ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΑ ΑΠΟ ΑΡΝΙΑ :))))

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on December 20, 2010 at 10:25 PM

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ;ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ;

Post a Comment