Ένα όμορφο απόγευμα!

8:11 PM / Posted by Sir. Stefanos /


Σήμερα μετά από ένα γεμάτο ύπνο αν και ο καιρός δεν ενέπνεε και πολύ όντας Λονδίνου πήγαμε στο κάστρο για καφέ. Δεν το πολύ συνηθίζουμε να πηγαίνουμε καθώς υπάρχει σεβαστό περπάτημα παρ' όλα 'υτα πήγαμε (Το κάστρο της Ναυπάκτου είναι το μοναδικό πέντε επιπέδων σε όλη την Ευρώπη) και χαλάλι τελικά γιατί η θέα είναι απίστευτη!

Labels:

9 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS on January 24, 2009 at 8:26 PM

ΣΥΜΦΩΝΩ ΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.

Comment by γυάλινο δάκρυ on January 24, 2009 at 9:59 PM

Ναύπακτο έχω έρθει, αλλά όχι στο κάστρο :(

Comment by Από μικρό κι από τρελό on January 24, 2009 at 10:48 PM

Από προσωπική εμπειρία.. το κάστρο δεν ξέρω, αλλά η θέα απο την καφετέρεια και ιδίως όταν δύει ο ήλιος, είναι όλα τα λεφτα!!!


σματς σμουτςςςς!!!

Comment by Εξύμνoς on January 25, 2009 at 3:12 AM

παρ' όλα 'υτα πήγαμε...??? ααααχχχχ....

Μικρο τρελο... πως μου αρεσουν αυτα τα σχολια... πεθαινω!!

Comment by Lily on January 25, 2009 at 10:59 PM

OMORFES EIKONES!!! POLY ZILEBW

Comment by Sir. Stefanos on January 26, 2009 at 4:11 AM

Ήταν καλές ακόμα πιο απίστευτες είναι το καλοκαίρι στην δύση!
Καλός όρισες!

Comment by neni on January 26, 2009 at 3:00 PM

Όμορφο φαίνεται και το καλοκαίρι που είναι όλα πιο λαμπερά και φωτεινά σίγουρα αξίζει περισσότερο!
Καλώς σε βρήκα.

Comment by Sir. Stefanos on January 26, 2009 at 3:11 PM

Καλός όρισες και εσύ!!!

Comment by Skouliki on January 28, 2009 at 7:21 PM

Και εγω εχω παει αλλα οχι στο καστρο

πολυ ομορφες φωτο

Post a Comment