Ανάποδες Σκέψεις v.1

9:11 PM / Posted by Sir. Stefanos /


Τη ειρωνεία θεέ μου!

Δεν μπορώ άλλο θα σκάσω αν δεν το πω..... Καθώς επέστρεφα στην πόλη στην οποία φοιτώ και έχοντας ένα γαϊδοΥρόβηχα πρωινιάτικα (8:10 πμ) καθόμοUνα και ξαναπαρατηρούσα την διαδΡομή την οποία έχω κάνει (από 2 χρονών) δε ξέρω και εγώ πόσες φορές. Αυτό που παρατηρούσα ήταν οι διαφημιστικές ταμπέλες. Ναι ναΊ φίλε αναγνώστη αυτές. Αυτές που πρέπει να σκάσεις και εγώ δε ξέρω πόσα λεφτά και παρατήρησα ότι και σε πολλές ταμπέλες στο Athens την διαφήμιση ενός site ‘ποικίλλεις ύλης’ και μου την έδωσε! Μιλάμε παντού περισσότερες και από τις διαφημίσεις τον τραπεζών Έχουμε πήξη στα μεσημεριανά τα σαββατιάτικα και τα περιοδικά! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ. Γι αυτό πάμε κατά διαόλου στην παιδεία. Αντί να διαφημίζουν βιβλία διαφημίζουν μαλακίες.

Τελειώνω αυτό το πόστ και το διάλειμμα από το διάβασμα με μία σκέψη. Ότι πρέπει να διαβάσω ασφάλεια δικτύων και μέσα το χαζοκούτι έχει τον κωδικό swordfish δεν είναι ειρωνεία.....


ps. ψάξε και θα καταλάβεις γιατί μιλάω...

Labels:

11 Ύποπτοι Άφησαν Ίχνη:

Comment by γυάλινο δάκρυ on January 20, 2009 at 9:49 PM

Xm.. Μήπως.. λέω τώρα εγώ μήπως.. εννοείς τις διαφημίσεις του γιουπι.τζι αρ;

Comment by Sir. Stefanos on January 20, 2009 at 11:22 PM

Μέσα έπεσες πάντως ειλικρινά έχει καταντήσει αηδία

Comment by γυάλινο δάκρυ on January 21, 2009 at 1:24 AM

Πράγματι. Στη Θεσσαλονίκη όπου και να κοιτάξω έχουν αυτές τις σπστικές αφίσες με το άδοξο τέλος (ή κάτι τέτοιο)!! Άντε και εις ανώτερα! Athens voice, cosmopolitan, playboy, espresso κλπ κλπ..

Comment by KitsosMitsos on January 21, 2009 at 10:12 AM

Η πλάκα είναι ότι το συγκεκριμένο κουτσομπολίστικο έχει γύρω στα 2 χρόνια που λανσαρίστηκε. Γιατί ξαφνικά τώρα αρχίσανε διαφήμιση, δεν ξέρω. Μάλλον δεν πάνε καλά οι δουλειές στα έντυπα ;-)
Καλημέρα.

Comment by Sir. Stefanos on January 21, 2009 at 1:17 PM

Και αυτό παίζει!
την καλημέρα μου.

Comment by Dr Low on January 21, 2009 at 1:45 PM

Kai stin italia ta idia, mi nomizeis! Vevaia edw paizei poly kai i diafimisi tou METAXA 5 asterwn. Etsi mou'rxetai na arpaksw ta asteria kamia mera kai na tous ta xwsw ekei pou ksereis-kserw-kseroun!
Kalimera

Comment by Sir. Stefanos on January 21, 2009 at 4:06 PM

Πέστα El γιατί δεν παλεύετε η κατάσταση.
Την καλημέρα μου και σε σένα.

Comment by Από μικρό κι από τρελό on January 21, 2009 at 5:30 PM

Μμμ... βασικά ως σαιτ, καθότι δεν έχω μπει να κοιτάξω, φαντάζομαι πως θα έχει ένα κάρο διαφημίσεις στο πλάι, οπότε ο σκοπός δν είναι τόσο η διαφήμιση του περιεχομένου του σαιτ, αλλά των γύρω διαφημίσεων, που ως ανυποψίαστος δν καταλαβαίνεις ότι βλέπεις!!!
Και στην ουσία αυτές θα είναι οι κύριες χρηματοδότριες εταιρείες για τις χιλιάδες ευρώ του κόστους των πινακίδων επί της Εθνικής, γιατί αυτές τους καίει η επισκεψιμότητα!

σματς!

Comment by Skouliki on January 24, 2009 at 6:16 PM

και εδω εχουν γεμισει τον τοπο μωρε

αντε μην τα παρω και γεμισω την πολη με σκουλικια :)

Comment by Εξύμνoς on January 24, 2009 at 6:18 PM

Χαχαχαχααχ!!! Κι εγω εχω βαρεθει να τις βλεπω!!!

... αλλα δεν καταλαβα ποια διαδρομη λες...

Keep up!!

Comment by Sir. Stefanos on January 24, 2009 at 8:04 PM

Αθήνα-Ναύπακτο! Την εθνική οδό την μέχρι την Κακιά Σκάλα είναι γεμάτη!

Post a Comment